Rodzaje i formy reklamy internetowej

Agencja paź 29, 2020
Planowanie kampanii interaktywnej

Wraz z rozwojem sieci, nastąpił równie systematyczny rozwój marketingu z tym związanego. W szczególności wiązało się to z faktem, iż reklamy internetowe ewoluowały i w kontekście bieżących czasów zmieniały swój wygląd. Niemniej jednak cały czas chodziło o sferę reklam www w kontekście interaktywnych prezentacji internetowych. Warto zatem mieć na względzie, iż wraz z biegiem czasu zaczęto tworzyć coraz to nowsze formy reklamy, jej wielorakie nośniki oraz rozmaite postacie.
W tym przypadku należy mieć na względzie przede wszystkim ten fakt, iż forma marketingu w sieci systematycznie zmieniała się przez to, iż zaczęto masowo rozwijach technologie i nowoczesne środki przekazu.

W praktyce sprawiło to, iż na początku jako marketing interaktywny rozumiano udostępnianie ulotek online, a później display czyli rozmaitych przedstawień graficznych o charakterze reklamowym. Obecnie natomiast forma interaktywnego marketingu i interaktywnej reklamy jest znacznie bardziej skomplikowana oraz co za tym idzie dużo bardziej charakterystyczna, jeżeli chodzi o jej formy i rozmaitości z jakimi się ona wiąże. W głównej mierze mowa tu o skuteczności, która z czasem przestała być tak wysoka, bowiem reklama stała się wszechobecna, dlatego też zaczęto kombinować z coraz nowszymi jej formami i przedstawieniami. Musimy w ten sposób wyszczególnić między innymi usługi pozycjonowania, optymalizacji stron www, content marketing, Inbound Marketing czy też tak zwany marketing wirusowy. Jeszcze co innego to zaś banery czy billboardy oraz skyscrapery.

Przez bitartis