Marketing internetowy

Planowanie kampanii marketingowej przez agencję interaktywną

Czy jest chociaż jeden Czytelnik, który nie zna pojęcia marketingu interaktywnego? Na czym on polega i na czym opiera się jego działalnie promocyjne? Co go charakteryzuje? O co w nim chodzi? Dlaczego jest dzisiaj tak szerokie zastosowanie marketingu interaktywnego spośród rozmaitych innych narzędzi reklamowych? Wszystkiego dowiesz się po przeczytaniu poniższych fragmentów.

Smartfon - podstawowe narzędzie agencji marketingowej
Jako marketing interaktywny określa się internetowy marketing, który ma na celu działanie promocyjne wyłącznie w obszarze medium jakiego jest sieć. Mowa tu między innymi o stronach www, a więc www czyli powszechnie znany skrót od określenia pełnego world wide web. Dzięki funkcjonowaniu marketingu interaktywnego możliwe okazuje się przesyłanie informacji w postaci stricte reklamowej, czyli marketingowej, po to, aby móc otrzymać zainteresowanie ze strony klientów. Marketing interaktywny bazuje zwłaszcza na rozlicznych typach reklamy interaktywnej. W głównej mierze mówi się tu o banerach, reklamach w wymiarze multimedialnym, reklamach typu anonse, ogłoszenia reklamowe w sieci, ale także e-mailing, bądź e-mail spam. Dodatkowo intersitial oraz reklamy serwisów społecznościowych. Nie zapominajmy także o wyszukiwarkach sieciowych oraz o tym, że reklamy wielkoformatowe także zaliczane są do opcji działalności marketingowej. Podobnie jest z coraz bardziej uznawanym za standard SEO, czyli pozycjonowaniem i zabiegami z zakresu optymalizacji stron www. Nie da się ukryć, że wszystko o czym powyżej mowa zostało zapoczątkowane w roku 1993.