Reklamy w agencji interaktywnej

Dwie osoby wpadają na wsólny pomysł

Jeżeli zgłaszasz się po uzyskanie odpowiedniej formy graficznej o charakterze reklamowym do agencji interaktywnej, możesz spodziewać się nie tylko kreatywnego podejścia do zlecanego przez Ciebie rodzaju internetowej inwestycji, ale również pytania- jaki typ reklamy i promocji w sieci chcesz? Jak to rozumieć i z czego można wybierać? W szczególności warto przyjrzeć się temu, w jaki sposób dzieli się dzisiejsza reklama sieciowa. Więcej na ten temat w poniższych fragmentach.
Na pewno trzeba nadmienić, iż podstawą w tym aspekcie okazuje się być reklama graficzna taka jak banner, billboard, czy też skyscraper. Do tego banery w wymiarach standardowych, klasycznych i niestandardowych. Mowa tu o megabanerach czy superbanerach. Mówi się także o pozycjonowaniu, usługach optymalizacji treści na stronach www, a także o tym, że w grę może wchodzić rozmaity typ marketingu – mailing, marketing promocyjny z graficznymi formami reklamy, marketing spamowy czy wirusowy.

Nie zapominajmy także o funkcjonowaniu przeróżnych form reklamy display. W tym zakresie w grę wchodzi expanding, floating, czy też polite. Floating to innymi słowy reklama typu top layer. Jest ona niczym innym jak przemieszczającą się reklamą niewielkich formatów z reguły, która porusza się wraz z tym jak przemieszcza się kursor użytkownika danej strony www na której reklama ta jest wyświetlana. Jako expanding rozumie się reklamę o zmiennym rozmiarze. Polite to z kolei metoda reklamy bazująca na mniejszych częściach reklamowych składających się na jedną, dużą formę promocyjną.