Marketing internetowy

wrz 21, 2020 Agencja
Planowanie kampanii marketingowej przez agencję interaktywną

Czy jest chociaż jeden Czytelnik, który nie zna pojęcia marketingu interaktywnego? Na czym on polega i na czym opiera się jego działalnie promocyjne? Co go charakteryzuje? O co w nim chodzi? Dlaczego jest dzisiaj tak szerokie zastosowanie marketingu interaktywnego spośród rozmaitych innych narzędzi reklamowych? Wszystkiego dowiesz się po przeczytaniu poniższych fragmentów.


Jako marketing interaktywny określa się internetowy marketing, który ma na celu działanie promocyjne wyłącznie w obszarze medium jakiego jest sieć. Mowa tu między innymi o stronach www, a więc www czyli powszechnie znany skrót od określenia pełnego world wide web. Dzięki funkcjonowaniu marketingu interaktywnego możliwe okazuje się przesyłanie informacji w postaci stricte reklamowej, czyli marketingowej, po to, aby móc otrzymać zainteresowanie ze strony klientów. Marketing interaktywny bazuje zwłaszcza na rozlicznych typach reklamy interaktywnej. W głównej mierze mówi się tu o banerach, reklamach w wymiarze multimedialnym, reklamach typu anonse, ogłoszenia reklamowe w sieci, ale także e-mailing, bądź e-mail spam. Dodatkowo intersitial oraz reklamy serwisów społecznościowych. Nie zapominajmy także o wyszukiwarkach sieciowych oraz o tym, że reklamy wielkoformatowe także zaliczane są do opcji działalności marketingowej. Podobnie jest z coraz bardziej uznawanym za standard SEO, czyli pozycjonowaniem i zabiegami z zakresu optymalizacji stron www. Nie da się ukryć, że wszystko o czym powyżej mowa zostało zapoczątkowane w roku 1993.

Przez bitartis